Onze school

Ziekmelden

Ouders/verzorgers melden hun kind via Magister ziek.

Dit gaat digitaal via het ouderaccount van Magister met de computer, tablet of telefoon.

• Log in met het ouderaccount.
  • Kies in het menu voor 'afwezigheid'.
  • Klik daarna op 'melden'.
  • Wanneer je dit aanklikt kun je kiezen uit 'vandaag' of 'morgen'. Gelieve de ziekmelding door te geven voor aanvang van het 1e lesuur.

Leerlingen van 18 jaar of ouder melden zichzelf vóór 08:30 uur telefonisch ziek.

Opnieuw ziekmelden
Ziekmeldingen worden niet meer door de school doorgezet naar de volgende dag. Het is dus de bedoeling dat je iedere dag een digitale ziekmelding op bovengenoemde wijze doet, zodat de school actueel blijft geïnformeerd over de gezondheid van jouw kind. Wanneer je dit vergeet word je door de school gebeld omdat jouw kind niet aanwezig is op school.

Inloggegevens
Als je je gebruikersnaam bent vergeten, kun je een mail sturen naar servicepunt@k-s-e.nl. Je ontvangt dan spoedig de nieuwe inloggegevens.
Als je je wachtwoord bent vergeten, kun je op de knop 'wachtwoord vergeten' klikken en een nieuw wachtwoord aanvragen.